In deze shortcast bespreekt Christiaan de druk die er staat op de winstgevendheid binnen het klein MKB, waarom het daarom tijd is voor een revolutie in marketing en hoe je daar onderdeel van uit kunt maken.
Onderwerpen die voorbij kwamen:
- Onderzoek SRA: 40% klein mkb zag winst meer dan helft dalen
- Waarom innovatie onder druk staat
- Het belang van business model innovatie
- De kracht van co-creatie en samenwerking binnen het MKB
- De beweging van ego- naar ecosystemen
- Het Marketing Revolutie community initiatief van Team David
- Hoe je deel kunt nemen aan de Marketing Revolutie
Resources:
Laat ons weten wat je van de aflevering vindt op LinkedIn of Instagram. Je kan ons steunen via Petje.af/digitalechaos.
Deze aflevering is mede mogelijk gemaakt door neWings, de community voor entrepreneurs door entrepreneurs waar ze geholpen worden vanaf de oprichting tot en met de verkoop van hun bedrijf. Wil jij weten wat jouw bedrijf waard is? Bekijk dan de website newings.agency voor een gratis waarde check.
Christiaan Slierendrecht (1981) speelde tijdens zijn studietijd op competitief niveau poker, richtte verschillende bedrijven op en is ‘stuurman van de marketing revolutie’ binnen Team David, een beweging die streeft naar meer visionaire en transformatieve marketing. Hij deelt zijn ervaringen als ondernemer en marketeer en vatte 10 jaar lessen als online ondernemer samen in de Managementboek bestseller ‘Word eens volwassen!’